Monday 6 April 2009

RTL KING adam malik PRD vetarian SXE true hc na zawsze NO SELL OUT slip for life FUCK THE SYSTEM Oi!


Na tylko 2ch gigach PRD w Katowicach i Wawie ozenilem bez wiekszego wysilku 50 kopii mojego nowego pisanego projektu, a biorac pod uwage, ze sporo ludzi dalo mi wiecej niz 3zl - jakis kon z tary bedzie mogl sie niezle nawpierdalac jednego dnia hehe, bo lacznie to ze 120zl moge przelac na schronisko. Dzieki! Owego zina zrobie malutki dodruk, bo pare osob wciaz pyta o niego, a tylko kilka kopii mi zostalo u brata.

Ogarnalem sie juz z palcem i mam nowy gips na lapie, a ten ktory przetrwal oba koncerty, na ktorych moglem dac z siebie zaledwie 10%, wzbudzil dzis niemale zainteresowanie brytyjskiej slozby zdrowia - "who's done the cast? why is it broken?" hehe. Zaraz zabieram sie za 'jaranie sie' plytami i zinami zakupionymi w PL. 'LIFERS' - tosz to kurwa amerykanski Glos Penery, z pytaniami do kapel w stylu "jaka byla twoja najlepsza zadyma na HC gigu?" ahaha...

Reasumujac, 3-dniowy wyjazd do Polski na koncery PRD dal mi po raz kolejny argument na to, dlaczego warto jest być czescia HC spolecznosci . Bez pierdolenia o lzach szczescia na Bane hehe - WSZYSTKO podczas tych paru dni bylo zajebiste. Dzieki dla wszystkich, z ktorymi dzielilem te chwile.



RTL KING adam malik PRD vetarian SXE true hc na zawsze NO SELL OUT slip for life FUCK THE SYSTEM dziki the juggernaut TCOB Oi!

2 comments:

skfarek said...

zolw dobry fryz. sie nadaje!

xtackix said...

fajnie bylo Ciebie i reszte chlopa znow zobaczyc, OI!